Pesini Silisi mo Lau Pepe – Ose Filifiliga Le Oona e Tatau Ona Fai e Matua Uma!

O le tulaga fa'amatua e sau ma galuega e foliga mai e le mafai i aso uma, e pei o le fafagaina o lau pepe e aunoa ma le fa'alavelave.Ona iai lea o le fa'afitauli o le sailia o mea'ai e saogalemu ma e le o'ona mo a latou fanau.O le mea e laki ai, ua mafai nei ona e fa'atau ni ipu fa'asili ma mea 'oti mo pepe.Latou te fa'aogaina mea fa'aoga silicone mo pepe ma e iloa e matua umi, umi, ma e le oona.O le mea lea e avea ai i latou ma filifiliga sili mo le fafagaina o tamaiti laiti.

- Silicone e lauiloa mo le leai o se BPA ma le saogalemu o meaʻai.O ipu silikoni maualuga mo pepe e 100% e le oona.Ona o nei foliga, e leai se mea e popole ai i le lamatia o le soifua maloloina ma le saogalemu o lau pepe.

– O ipu silikoni mo pepe e umi ma e toetoe lava a le mafai ona motusia.E tusa lava pe tu'itu'i fa'afuase'i e lau tama le tanoa, e leai se fa'alavelave e ta'e fa'afuase'i.Talu ai o le silicone ose mea e tete'e i le vevela, e mafai ona e tu'u saogalemu i totonu ole microwave e fa'amafanafana ai mea'ai a lau pepe.Afai lava o le ipu e faia i le silikoni sili ona lelei, e le faʻaleagaina pe liusuavai i lalo ole vevela vevela.

- O ipu silikoni e faigofie tele ona fufulu.Na'o le togi i totonu o le fufulu ipu fa'atasi ma isi au ipu, ona e alu lea.E leai se malosi fa'aopoopo e fa'amaumau, ma e mafai ona e fa'aalu le taimi o totoe e te malolo ai pe ta'alo ai ma lau tama la'ititi.

- O ipu silikoni e sau i lanu eseese ma mamanu.E te fiafia i lanu malie, fe'ai?Pe e te mana'o i ni fa'ailoga mata'utia ma fa'avalevalea?O nei filifiliga uma e avanoa e ala i se fa'atau fa'amaonia.

Fa'amuamua le saogalemu o lau pepe i se ipu silikoni-mea'ai.Fa'atau se tasi i le taimi nei mai se faleoloa fa'atuatuaina o lo'o ofoina atu le tele o filifiliga, taimi vave o felauaiga, fa'amautu filifiliga totogi, ma le lelei o le au'aunaga fa'atau!


Taimi meli: Iuni-21-2021